رشد نو                                   مدیریت:آرمین کریمی

رشد نو مدیریت:آرمین کریمی

مدیریت:آرمین کریمی
رشد نو                                   مدیریت:آرمین کریمی

رشد نو مدیریت:آرمین کریمی

مدیریت:آرمین کریمی

داستان بازی watch dogs



اسپویل!: شرح داستان بازی Watch Dogs

  


Watch_Dogs_Aiden_Pearce_Profile

Aiden Pearce

در اکتبر سال 2012، شخصیت اصلی داستان ما یعنی Aiden Pearce و مربی او Damien Brenks، یک بانک الکترونیکی تقبلی در هتل Merlaut راه اندازی می کنند. Aiden، با کمک تلفن هوشمند خود، پول ها را انتقال می دهد. در طول این دزدی، آن ها با یک فایل عجیب رو به رو می شوند و متاسفانه هشدار حضور هکر های دیگر فعال می شود!.

Damien تلاش می کند که هکر را پیدا کند. Aiden، برای اینکه خانواده اش در امنیت نبودند وحشت داشت. به همین دلیل همراه با خانواده خود از جمله: Nicole (خواهر او)، Lena و Jackson (فرزندان او)، برای فراهم کردن امنیت آن ها به مسافرت رفت. اما در راه، دو مرد قاتل که استخدام شده بودند تا جلوی ماشین Aiden را بگیرند و او را از ماشین بیرون بیاورند ناگهان ظاهر شدند. یکی از مردان قاتل، Maurice Vega، طوری شلیک کرد که باعث چپ کردن اتومبیل گردید. همین امر سبب شد که یکی از فرزندان Aiden یعنی Lena، به کما برود و پس از دو ماه فوت کند.

Watch_Dogs_Damien_Brenks

Damien Brenks

یک سال بعد، Aiden، با لقب های The Fox یا The Vigilante شناخته شد. Aiden، یکی از آن دو مرد قاتل یعنی Maurice را در منطقه میدان پارکر شناسایی کرد. پس از بازجویی های بی ثمر در رابطه با پیداکرن و دنبال کردن کسی که Maurice را استخدام کرده بود، قهرمان داستان ما Maurice را در دستان Jordi chin، هنگامی که ctOS را هک می کرد رها کرد تا با استفاده از او بتوانند از آنجا فرار کنند (در نهایت Aiden یک انتخاب خواهد داشت تا Maurice را بکشد یا نکشد).

Aiden برای بررسی و کسب اطلاعات بیشتر، سراغ رفیق قدیمی خود که با او پس از سرقت از هتل Merlaut قطع رابطه کرده بود رفت، یعنی Damien. Aiden از رفیق خود خواسته ایی در قالب یافتن هکرهای دیگری که در هتل Merlaut حضور داشتند را بیان کرد. پس از اینکه Damien خواسته او را رد کرد، خواهر Aiden را دزید یعنی Nicole. همین امر سبب شد که Aiden برای امنیت و آسیب نرسیدن به خواهر خود از خواسته های Damien پیروی کند. با کمک Clara Lille، یکی از اعضای اتحادیه هکینگ DedSec، در واقع Aiden موفق شد دومین هکر گروه نظامی را پیداکند، یعنی شخصیت Delford Wade (لقب او Iraq است).

watch_dogs-clara-lille

Clara

Aiden توانست کلید ورود به اتاق سرور الکترونیکی Delford Wade را بدست آورد. Aiden و Clara متوجه شدند که Delford Wade تمامی اسرار شهروندان شهر شیکاگو را در اختیار دارد!. وقتی که آن ها به دیتای های رمزگذاری شده وارد شدند، توانایی کلارا(Clara) موفق شد، Aiden را به دنبال شخصیت Raymond Kenney یا لقب او T-Bone هدایت کند.

بعد از اینکه آیدن (Aiden)، تعدادی وظایف برای T-Bone انجام داد، T-Bone موافقت کرد تا به Aiden کمک کند که سرور های رمزگذاری شده را رمزگشایی کند. Aiden برای گرفتن سرور، به Delford Wade حمله کرد. بعد از اینکه آیدن دیتای سرور را دانلود نمود، ناگهان با Delford Wade مواجه شد!. در نهایت او موفق شد Delford را به قتل برساند و محوطه را ترک کرد. زمانی که آیدن مشغول به جستجو داخل اطلاعات سرور بود، هکر دیگری به اسم Markowicz و با لقب Defalt به سیستم آیدن نفوذ کرد سپس اطلاعات را قبل از پاک کردن از سرور دزید!.

DefaltOfficial

Markowicz

Defalt یا همان Markowicz، یک چیز ظبط شده از خود جای می گذراد که نشان می دهد Clara دقیقا 11 ماه پیش مکان Aiden و Damien را معین کرده بود که در نهایت موجب مرگ خواهر آیدن یعنی Nicole شد!. در نهایت خشم آیدن موجب شد که Clara او را ترک کند. پس از اینکه آیدن با Damien درباره از دست رفتن اطلاعات سرور توسط هکر Markowicz، مقابله کرد، Damien اطلاعات شخصی آیدن را لو داد!.

 سرانجام، آیدن و T-Bone موقعیت Markowicz را کشف کردند و اطلاعات سرور را دوباره بدست اوردند. در بررسی دیتای سرور، T-Bone یک چیز بسیار مهم را پیداکرد: که چه کسی دو مرد قاتل را در گذشته استخدام کرد که موجب مرگ خواهر آیدن گردید و آن شخص Dermot Quinn یا لقب او Lucky می باشد!. اگر بخواهیم هویت او را کامل تر توضیح بدهیم باید بگوییم که او فرمانده یا رهبر باشگاه جنوب شیکاگو، قاچاقچی انسان، ریس هتل Merlaut است.

آیدن، Dermot Quinn را پیدا کرده و با او مقابله می کند، دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب او را خاموش می کند (از طریق هک). در لحظات مرگ Dermot Quinn، به آیدن نشان می دهد که دو مرد قاتل را استخدام کرده بود، آن هم به دلیل اینکه Quinn فکر می کرد که آیدن قصد دارد نامه های سیاه (BlackMail) شهردار Rushmore، کسی که Quinn با او روابطه نزدیکی دارد را بیابد. بطور تصادفی شهردار Rushmore منشی خود را به دلیل اینکه او را تهدید کرده بود که رابطه وی با Quinn را فاش خواهد کرد به قتل می رساند!.

Watch_Dogs_Dermot_Quinn

Quinn

بعد از اینکه Quinn درنهایت مرد، آیدن بسرعت نزد Clara رفت، همان کسی که توسط مردان Quinn کشته شد!. در طول تلاش های آیدن برای یافتن Damien، او متوجه شد که Damien سیستم ctOS را بازکرده است، این امر سبب خواهد شد که دسترسی بسیار بزرگی در اختیار Damien در رابطه با شهر قرارگیرد. به منظور پیداکردن Damien، آیدن یک ویروس در سیستم ctOS آپلود نمود و سیستم بطور کلی خاموش گردید. همین امر موجب شد که برق شهر خاموش شود.

با این کار، آیدن Damien را پیداکرد، همان کسی که در یک اتاق روشن مخفی شده بود!. همان طور که آیدن در مقابل Damien قرارگرفته بود، Jordi از راه می رسد و آیدن پی می برد که آن دو بایکدیگر دوست شده بودند!. در نهایت آیدن موفق شد به Jordi آسیب برساند و Damien را بکشد. آیدن باوجود اینکه شیکاگو را دید که به زندگی قبلی خود بازگشت، لقب اصلی خود را در کل می پذیرد که او The Vigilante می باشد آن هم برای محافظت و در صورت نیاز مجازات کردن!.

Watch_Dogs_Mayor_Rushmore

Rushmore

Jordi برای آخرین بار به آیدن زنگ خواهدزد و موقعیت Maurice را به او می گوید. آیدن نزد Maurice می رود و در این زمان سرنوشت Maurice در دستان آیدن است!. می تواند او را بکشد یا اجازه دهد فرارکند. آیدن ویدیویی در رابطه با شهردار Rushmore در اینترنت آپلود کرد!. این ویدیو جنایات شهردار را نشان خواهد داد و موجب می شود که او خودکشی کند!. گروه DedSec، یک ویدیو  منتشر می کند که نشان می دهد آن ها در سایه ها مخفی شده و جنگ هایی مخالف با شرکت Blume و همچنین ctOS اعلام خواهند کرد. در پایان بازی شرکت Blume اعلام می کند که سیستم ctOS در شهرستان هایی در سراسر کشور اجرا خواهد شد آن هم با نسخه ctOS 2.0.

نظرات 1 + ارسال نظر
کیارش یکشنبه 19 اردیبهشت 1395 ساعت 12:31

دستتون دردنکنه,بازی خیلی قشنگیه ولی داستانش رو متوجه نمیشدم و الان میفهمم که داستانشم خیلی خوبه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.