رشد نو                                   مدیریت:آرمین کریمی

رشد نو مدیریت:آرمین کریمی

مدیریت:آرمین کریمی
رشد نو                                   مدیریت:آرمین کریمی

رشد نو مدیریت:آرمین کریمی

مدیریت:آرمین کریمی

ویندوز و نرم افزار

آنتی ویروس ای وی جی 2016 رایگان - AVG Anti Virus Free 2016

 

نسخه جدید آنتی ویروس ای وی جی رایگان، AVG Anti Virus Free منتشر شد! (2016)

 

اگر به دنبال یک آنتی ویروس قدرتمند و رایگان هستید میتوانید از آنتی ویروس AVG استفاده کنید. این آنتی ویروس میتواند به خوبی از سیستم شما محافظت کرده و میتوانید به راحتی آن را آپدیت نمایید.

 

AVG Antivirus Free 2016 جدیدترین نسخه از آنتی ویروس AVG است که تمام نیازهای امنیتی کامپیوتر شما را تامین میکند. مزیت مهم این آنتی ویروس، رایگان بودن آن است. بنابر این نیاز به سریال یا Crack ندارد و هرگز نگران از کار افتادن یا Expire شدن آن نخواهید بود. (چون رایگان است!)

 

این آنتی ویروس با وجود رایگان بودن، جزو بهترین و قوی ترین آنتی ویروس های دنیاست و به طور روزانه قابل آپدیت میباشد. از مزایای دیگر آنتی ویروس ای.وی.جی میتوان به سرعت بالای آن و عدم ایجاد اختلال در سرعت ویندوز اشاره کرد.

 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.



آنتی ویروس ای وی جی 2016 رایگان - AVG Anti Virus Free 2016

 

 

آنتی ویروس ای وی جی 2016 رایگان - AVG Anti Virus Free 2016

 

  آنتی ویروس ای وی جی 2016 رایگان - AVG Anti Virus Free 2016

 

  آنتی ویروس ای وی جی 2016 رایگان - AVG Anti Virus Free 2016

 

  آنتی ویروس ای وی جی 2016 رایگان - AVG Anti Virus Free 2016

 

  آنتی ویروس ای وی جی 2016 رایگان - AVG Anti Virus Free 2016

 

 

مهم ترین ویژگی های نرم افزار AVG Anti Virus:

- حفاظت در برابر ویروس، تروجان، کرم، بدافزار، برنامه های جاسوسی و تبلیغات مزاحم اینترنتی

- گارد مستقر در حافظه، برای کنترل کامل و لحظه به لحظه فایل هایی که با آنها کار میکنید

- توانایی کنترل لینک ها در صفحات وب برای جلوگیری از اجرای کدهای مخرب یا جاسوسی

- سرعت بالا و عدم تاثیر منفی بر سرعت کار ویندوز

- نصب آسان و سریع

 

مهم ترین تغییرات نسخه 2016 :

- بهبود رابط کاربری

- رفع برخی اشکالات نسخه قبلی نرم افزار

 

 

نسخه جدید آنتی ویروس ای وی جی 2016 رایگان، AVG Anti Virus Free 2016 را دانلود کنید:

 

دانلود نسخه 32 بیتی آنتی ویروس AVG Anti Virus Free 2016 (حجم 215 مگابایت)

 

دانلود نسخه 64 بیتی آنتی ویروس AVG Anti Virus Free 2016 (حجم 236 مگابایت)

 

تاریخ انتشار: 94/07/11

 

سیستم عامل مورد نیاز: ویندوز XP، 7، 8.1 ، 10

 

تست شده توسط سرزمین دانلود (اطلاعات بیشتر)

 

سایر نسخه های این نرم افزار

 

سایر نرم افزارهای آنتی ویروس

 

 

راهنمای نصب:

1. فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج کنید.


2. با اجرای فایل Setup ، شروع به نصب نرم افزار کنید.


3. در ابتدای نصب، گزینه Basic Protection را انتخاب کنید و Install Now را بزنید.


نویسنده:امیرمحمد مشکل آفرین

_____________________________________________________________________________________________________________________

دانلود آپدیت های جدید کارت گرافیک هایintelوati


(94/5/8) تغییرات:

- نسخه جدید 15.7.1 اضافه گردید!
- درایور های مخصوص ویندوز 10 اضافه گردید !
- توجه داشته باشید که طبق تصمیم شرکت AMD از نسخه 14.9 به بعد درایورهای Notebook و Desktop با هم ادغام شده و در قالب یک بسته ارائه می‌شوند.
- توجه داشته باشید که شرکت AMD پشتیبانی از Windows 8.0 را متوقف کرده است و از این پس درایورهای جدید فقط برای ویندوزهای 7 و 8.1 و 10 منتشر خواهند شد.

شرکت «Advanced Micro Devices» موسم به «AMD» یکی از بزرگ‌ترین سازنده‌های قطعات کامپیوتری نظیر پردازنده و کارت گرافیک است و هم اکنون تعداد بسیاری از کاربران در سراسر دنیا از محصولات این شرکت استفاده می‌کنند مخصوصاً از موقعی که شرکت «ATI» که یکی از معروف‌ترین و بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید کننده کارت گرافیک بود توسط «AMD» خریداری شد و از آن پس این شرکت به تولید و پشتیبانی کارت‌ گرافیک‌های شرکت «ATI» ادامه داد. این شرکت کارت‌های خود را با نام Radeon به بازار عرضه می‌کند.

اما مهم‌ترین بخشی که در اجرای برنامه‌های گرافیکی و خصوصاً بازی‌های رایانه‌ای وجود دارد، بی‌شک مربوط به کارت گرافیک بوده و این مسئله که کارت گرافیک به خوبی و با تمام توانایی به عملیات خود بپردازد بسیار حائز اهمیت است که برای محقق شدن این امر، تنها داشتن یک کارت گرافیک با کیفیت کافی نخواهد بود، بلکه یکی از ضروری‌ترین کارها استفاده از آخرین نسخه درایور کارت گرافیک است.

دسته‌بندی کارت گرافیک‌های شرکت AMD و ATI:
1. سری Rx 200:
این سری از کارت گرافیک‌ها جدیدترین مدل‌های منتشر شده این شرکت هستند که در سال 2013 وارد بازار شدند و در حال حاضر شامل 3 گروه R5 و R7 و R9 می‌شود.

تشخیص این‌گونه کارت‌ها نیز ساده است و مدل دقیق کارت در نام آن ذکر می‌شود، برای مثال Radeon R9 290 یا Radeon R7 260.


2. سری Radeon HD:
این سری از کارت گرافیک‌ها بیشترین سهم را در بازار این شرکت دارد و حدود 7 سال است که این گونه کارت‌ها تولید می‌شوند.
کارت‌های سری HD بر اساس تاریخ انتشار توسط یک عدد 4 رقمی متمایز می‌شوند که از 2000 آغاز شده و به 8000 ختم می‌گردد و هر چه عدد آن بالاتر باشد، کارت جدیدتر است.
لازم به ذکر است که از سری HD 6000 به بعد تمامی کارت‌ها با پیشوند «AMD» منتشر شدند و دیگر نامی از «ATI» برده نشد.

تشخیص این‌گونه کارت‌ها به این شیوه است که مدل کارت بعد از عبارت Radeon HD نوشته می‌شود، برای مثال Radeon HD 8990 یا Radeon HD 6870 یا Radeon HD 4870 یا Radeon HD 2400.


3. سری Radeon X:
این سری از کارت گرافیک‌ها بسیار قدیمی بوده و در حدود 10 سال پیش عرضه شده‌اند.
این سری از کارت‌ها توسط یک عدد 3 یا 4 رقمی بعد از عبارت Radeon X متمایز می‌شوند که از 300 آغاز شده و به 1950 ختم می‌گردند و هر چه عدد آن بالاتر باشد، کارت جدیدتر است.

تشخیص این‌گونه کارت‌ها به این شیوه است که مدل کارت بعد از عبارت Radeon X نوشته می‌شود، برای مثال Radeon X300 یا Radeon X800 یا Radeon X1800 یا Radeon X1950.


4. سری Radeon معمولی (یا غیر HD):
این سری از کارت‌ گرافیک‌ها تقریباً منسوخ شده و جزو اولین کارت گرافیک‌های شرکت ATI می‌باشند و بیش از 14 سال از انتشار آن‌ها می‌گذرد.
این سری از کارت‌ها توسط یک عدد 4 رقمی بعد از عبارت Radeon متمایز می‌شوند که از 7000 آغاز شده و به 9800 ختم می‌گردند و هر چه عدد آن بالاتر باشد، کارت جدیدتر است.

تشخیص این‌گونه کارت‌ها به این شیوه است که مدل کارت بعد از عبارت Radeon نوشته می‌شود، برای مثال Radeon 7000 یا Radeon 8500 یا Radeon 9250 یا Radeon 9800.


شناسایی مدل صحیح کارت گرافیک در لپ‌تاپ‌ها:
در لپ‌تاپ‌ها از سری HD 6000 به بعد حرف «M» به انتهای نام مدل کارت اضافه گردید تا با کارت‌های رومیزی متمایز گردد.
اما پیش از سری HD 6000 شرکت ATI از لفظ «Mobility» برای مشخص نمودن کارت لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌کرده است.
برای مثال، در سری‌های جدید Radeon HD 6870M یا Radeon HD 8990M و در سری‌های قدیم Mobility Radeon HD 4870.

تشخیص این‌گونه کارت‌ها نیز آسان است چرا که در لپ‌تاپ‌ها فقط از کارت‌های سری HD استفاده شده است در نتیجه شما فقط کافی است تا مدل کارت خود را پیدا کنید و طبق راهنمای دانلود فایل صحیح را دریافت نمایید.

چند نکته بسیار مهم در ارتباط با درایور لپ‌تاپ‌ها:1. لپ‌تاپ‌های HP و Panasonic و Sony و Toshiba:

مدتی قبل شرکت AMD از تولید کننده‌های لپ‌تاپ خواسته بود تا انحصاراً شرکت AMD درایورهای جدید را برای لپ‌تاپ منتشر کند ولی چهار شرکت HP و Panasonic و Sony و Toshiba با این درخواست شرکت AMD موافقت نکردند.

نتیجه آن شد که درایورهای مخصوص لپ‌تاپ فقط مخصوص لپ‌تاپ‌های غیر از این 4 شرکت هستند و فایل‌های قرار داده شده بر روی محصولات این چهار شرکت نصب نمی‌شوند.

به همین خاطر افرادی که از محصولات چهار شرکت فوق استفاده می‌کنند باید درایورهای جدید را فقط از سایت سازنده اصلی دریافت کنند که لینک آن‌ها به شرح زیر است:

1. صفحه مربوط به دانلود درایور لپ‌تاپ‌های HP
ابتدا به لینک بالا رفته و مدل لپ‌تاپ خود را انتخاب کنید، سپس ویندوز خود را از لیست انتخاب کرده و در نهایت بر روی Driver - Graphics کلیک کنید و درایور مربوطه را دانلود نمایید.
2. صفحه مربوط به دانلود درایور لپ‌تاپ‌های Toshiba
ابتدا به لینک بالا رفته و از منو سمت چپ بر روی Display کلیک کنید سپس در لیست باز شده به دنبال AMD Display Driver بگردید و بر روی آن کلیک کنید. با وارد کردن مدل لپ‌تاپ خود در قسمت بالای صفحه نیز می‌توانید سریع‌تر درایور صحیح را دانلود کنید.
ابتدا به لینک بالا رفته و در منو سمت راست بر روی Drivers & Software کلیک کنید و در کادر پایین مدل لپ‌تاپ خود را نوشته و سپس جستجو را بزنید.

4. صفحه مربوط به دانلود درایور لپ‌تاپ‌های Panasonic
ابتدا به لینک بالا رفته و بر روی Individual Drivers کلیک کنید، سپس در قسمت باز شده به دنبال Graphics بگردید و با وارد کردن مدل لپ‌تاپ درایور صحیح را دانلود کنید.


2. لپ‌تاپ‌ها با کارت گرافیک‌های Intel و AMD:
نکته بسیار مهم دیگر در مورد لپ‌تاپ‌هایی است که بیش از 1 کارت گرافیک دارند و در این‌جا منظور 1 کارت گرافیک خارجی AMD و یک کارت گرافیک داخلی است.

برای مثال لپ‌تاپ‌هایی که در کنار کارت گرافیک AMD از کارت گرافیک داخلی Intel مانند Intel HD Graphics بهره می‌برند و به اصطلاح Switchable Graphic Card نامیده می‌شوند.

این‌گونه لپ‌تاپ‌ها نیز درایور به خصوصی ندارند و درایورهای عمومی شرکت AMD بر روی این دستگاه‌ها نصب نمی‌شود و اگر هم نصب شود به هم ریختگی و مشکلات فراوانی ایجاد خواهند کرد.

شرکت AMD هنوز راه کار خاصی برای این‌گونه لپ‌تاپ‌ها ارائه نکرده است و فقط پیشنهاد می‌شود که از درایور ارائه شده توسط شرکت سازنده لپ‌تاپ استفاده شود و اگر موجود نبود، به CD داخل جعبه دستگاه رجوع گردد.

نکات قابل توجه:
- مجموعه‌ی پیش روی شما کامل‌ترین آرشیو درایورهای خانواده Radeon است به طوری که تمامی درایورهای Radeon برای تمامی ویندوزها در این لیست قرار دارد و هیچ موردی از قلم نیوفتاده است، پس اگر درایور مورد نظر شما در این لیست وجود نداشت به آن معنی است که شرکت AMD هنوز درایوری برای آن منتشر نکرده است.

- درایورهایی در هر نسخه آپدیت می‌شوند با ذکر عبارت «جدید» مشخص می‌گردند.

دقت و طبقه بندی که در تهیه این لیست استفاده شده است هیچ‌گونه مشابهی در هیچ سایتی ندارد، حتی در خود سایت AMD نیز با این دقت درایورها تفکیک نشده‌اند.

_____________________________________________________________________________________________________________________

دانلود ویندوز  10 


مایکروسافت در تاریخ 7 مرداد 94 نسخه‌ جایگزین ویندوز 8.1 را با نام ویندوز 10 به صورت رسمی منتشر کرد. مایکروسافت منوی استارت را که با معرفی ویندوز 8، حذف شد، به محیط دسکتاپ، ویندوز 10 باز گردادنده است، سیستم‌ جستجو در ویندوز 10 بهبود یافته و پشتیبانی از ماوس و صفحه‌کلید نیز بهتر شده است. مایکروسافت در ویندوز جدید خود تلاش نموده تا به بازخوردهای کاربران قدیمی، توجه نموده و نیازهای آن‌ها را برآورده کند. ویندوز 10 ترکیبی از قابلیت‌های خوب ویندوز 7 و ویندوز 8.1 به شمار می‌رود.


مایکروسافت از ویندوز 10 به عنوان جامع‌ترین پلتفرم دنیا یاد می‌کند. پلتفرمی که از طیف وسیع سخت‌افزارهای مختلف در قالب یک راه‌حل جامع پشتیبانی می‌کند. جو بلفیور از مایکروسافت به این نکته اشاره کرد که میلیون‌ها مشتری این شرکت هنوز از سیستم‌عامل ویندوز ۷ استفاده می‌کنند و رمودندی‌ها مایل هستند تا آن‌ها را تشویق به بروز رسانی به نسخه‌ی 10 ویندوز کنند. مایکروسافت در ویندوز 10 تغییراتی اعمال کرده تا نظر مثبت کاربران قدیمی ویندوز را نیز جلب کند.
ویندوز 10 در ابزارهای مختلف اجرا می‌شود. از اینترنت اشیاء گرفته تا سرورهای پیشرفته‌ی دیتاسنترها می‌توانند به ویندوز 10 مجهز شوند. برخی از این ابزارها صفحه‌نمایش 4 اینچ خواهند داشت و برخی 80 اینچ. برخی نیز اصلا صفحه‌نمایش نخواهند داشت. برخی از این ابزارها در یک دست جای می‌گیرند و برخی نیز ابعاد چند متری دارند. بعضی از ابزارهای مبتنی بر ویندوز 10 از قلم و صفحه‌ی لمسی برای کنترل دستگاه بهره می‌برند و برخی از صفحه‌کلید و ماوس و برخی دیگر نیز از کنترلرهای حرکتی استفاده می‌کنند. در بعضی از این ابزارها امکان سوییچ کردن بین این حالت‌ها هم وجود دارد.
 
توضیحات :
  • این نسخه به صورت رسمی در تاریخ 7 مرداد 94 برابر با 29 جولای 2015 ( در سایت مایکروسافت ) ارائه شده و نسخه اورجینال و نهایی میباشد.
  • فایل iso توسط گروه WZT ( که همیشه نسخه های اصلی ویندوز را بدون دستکاری و پیش از انتشار در سایت مایکروسافت در اینترنت منتشر میکنند ) منتشر شده ، که همین نسخه اصلی مایکروسافت هست و Hash فایل با سایت مایکروسافت یکی هستش.
  • نسخه VOL که در تاریخ 11 مرداد 94 به روی سافت 98 قرار گرفته مانند نسخه قبلی اورجینال مایکروسافت ( منتشر شده در 7 مرداد 94 توسط مایکروسافت ) میباشد. نسخه VOL هنگام نصب نیازی به سریال ندارد و برای شرکت هایی که دارای رایانه های تعداد بالایی دارند ارائه شده است.
  • نسخه پیشنهادی جهت نصب VOL میباشد.
  • فایل آپدیت KB3081424 توسط مایکروسافت بعد ار انتشار رسمی در تاریخ 15 مرداد 94 منتشر شده است.












_____________________________________________________________________________________________________________________


دانلود ویندوز 8


 ویندوز 8.1 موسوم به ویندوز آبــی توسط مایکروسافت با سیل عظیمی از قابلیت های جدید و بالاخره با پشتیبانی از صفحه نمایش های با رزولوشن بالا به طور رسمی معرفی شد. این ویندوز نسخه ی تکامل یافته ی ویندوز 8 می باشد که سال پیش عرضه شد. از مهمترین تغییرات این ویندوز می توان به این نکته اشـاره کرد که به دلیل عدم استقبال کاربـران از رابط کاربری Metro در ویندوز 8 این رابط در حاشیه قرار داده شده و کاربران بعد از بالا آمدن ویندوز مستقیماً به صفحه دسکتاپ هدایت میشوند. قابلیت های جدید در ویندوز 8.1 شامل بازگشت دکمه استارت، اینترفیس جستجوی جدید و تغییرات در رابط کاربری و اپلیکیشن های جدیدی همانند Facebook و Flipboard و قابلیت های سفارشی سازی دیگری خواهد بود. بک گراندها متحرک شده اند و شما می توانید برای لاک اسکرین هر تصویری را که دوست دارید قرار دهید. اکنون جستجوی Bing Heroes با گرافیک تاثیر برانگیــز برگشته است. جستجوی افراد مشهوری مانند Marilyn Monroe اینترفیسی فــول اسکـرین با عکس ها و مدیاهــای مختلف در کنار نتایج جستجوی سنتی را برای شما به نمایش خواهد گذاشت. مایکروسافت همچنین همانند اپل تصمیم گرفته است که سیستم عامل را به 200 درصد Scale Up کند و این بدیـــن معنی است که توسعه دهندگان باید اپلیکیشن های خود را برای اینکه تصاویر و متون Crisp دیده شوند آپدیت کنند 


این ویندوز از آخرین نسخه ویندوز Windows 8.1 که در سال 2014 ( آپدیت 3 ) توسط مایکروسافت عرضه شده و شامل تمام آپدیت ها تا این ماه میباشد.
این ویندوز تا 12 می 2015 برابر با 22 اردیبهشت 1394 آپدیت شده.
این نسخه شامل Net Framework 2-3.5.1 میباشد.
این نسخه شامل بوت UEFI میباشد.
این ویندوز شامل نسخه های Preactive ( از پیش فعال شده ) نیست.
گزینه مناسب برای کاربران خانگی Windows 8.1 Pro میباشد.
لینکهای دانلود داخل فایل Html قرار داده شده ، فایل Html را در سیستم خود ذخیره کنید تا در صورت جایگزینی نسخه جدید با مشکل مواجه نشوید.





توضیحات جهت نصب :
ویندوز را فقط از طریق بوت نصب کنید.
سریال جهت نصب در صورت نیاز در فایل متنی Win81-pkeys.txt موجود است.
بیشتر سعی کنید ویندوز رو از طریق USB و نرم افزار WiNToBootic نصب کنید .
جهت نصب از روی DVD از نرم افزار PowerISO و با سرعت بسیار پائین استفاده کنید


دانلود


_______________________________________________________________________________________________


دانلود ویندوز 7



Microsoft Windows 7 May 2015 نام هفتمین نسخه و جدیدترین ویرایش سیستم عامل محبوب مایکروسافت یعنی ویندوز است که پس از انتشار ویندوز ویستا و سرو صدای بسیاری که آن ویندوز به پا کرد، مایکروسافت با انتشار ویندوز 7 قصد دارد تا تمام ایراد های وارده به ویندوز ویستا را از بین ببرد و این ویندوز را به عنوان نسل نوین سیستم عامل ها برای کاربران منتشر کند.




توضیحات :
این ویندوز از آخرین نسخه ویندوز 7 اورجینال تهیه شده و تنها آپدیت ها بهش اضافه شد و تغییری دیگری در ویندوز صورت نگرفته.
آپدیت شده تا 12 می 2015 - 22 اردیبهشت 1394
به همراه IE 11
فایل Net 4.5.2 داخل فایل iso در فولدر Net452 موجود است.
پشتیبانی از بوت UEFI
لینک ها درون فایل Html قرار داده شده است. فایل Html را در سیستم خود ذخیره کنید تا در صورت به روز رسانی ویندوز در ماه بعد درخواست لینک ماه قبل را نکنید.


دانلود

_______________________________________________________________________________________________


دانلود و آموزش نرم افزار aoutokat


مطمئنا مهندسان نقشه کشی و عمران این ابزار را بسیار بهتر از افراد معمولی می شناسند. AutoCad جدای از این نرم افزار در حقیقت یک استاندارد جهانی است. در همه جای جهان اگر قرار باشد نقشه ای کشیده شود ، همه آن را با محصول AutoDesk ترسیم خواهند کرد. برای اولین بار است که در سایت های دانلود فارسی زبان نسخه جدید از این طراح حرفه ای قرار می گیرد. این ابزار را به عنوان هدیه ای ناچیز به مهندسان و طراحان نقشه کشی و عمران تقدیم می کنیم.


قابلیت های نرم افزار Autodesk AutoCAD :
افزایش انعطاف پذیری نرم افزار در مقابل طرح ها و هماهنگ سازی تنظیمات آن ها
بخش Text Command به صورت چند خط بودن
قابلیت حاشیه نویسی در کنار نقشه ها
قابلیت بازیابی فایل های از دست رفته
قابلیت ترسیم به صورت دو بعدی
قابلیت ترسیم به صورت سه بعدی واقعی
قابلیت چرخش 360 درجه ای نقشه ها
استفاده بسیار آسان تر در این نسخه
قابلیت ترکیب چارت های Excel و AutoCad
مدیریت کامل بر روی لایه های نقشه ها
سازگاری بسیار کامل تر با پردازنده های گرافیکی و به دست آوردن سرعت بالاتر در انجام کارها
Autodesk, Autodesk AutoCAD 2012, Autodesk AutoCAD 2013, Autodesk AutoCAD 2014, دانلود Autodesk AutoCAD, سریال Autodesk AutoCAD, کرک Autodesk AutoCAD, فعال ساز Autodesk AutoCAD, پچ Autodesk AutoCAD, برنامه Autodesk AutoCAD, نرم افزار Autodesk AutoCAD, آخرین ورژن Autodesk AutoCAD, جدیدترین ورژن Autodesk AutoCAD, دانلود برنامه Autodesk AutoCAD, دانلود نرم افزار Autodesk AutoCAD, Autodesk AutoCAD, دانلود Autodesk AutoCAD 2013, دانلود



دانلود نرم افزار


دانلود آموزش

______________________________________________________________________________________________


دانلود نرم افزار 3DMAX


محصولی از شرکت Autodesk است که یکی از قویترین و پیشرفته ترین برنامه ها در زمینه طراحی سه بعدی و انیمیشن سازی به شمار می رود . این برنامه به مدد داشتن ابزارهای کارا و قدرتمند در بسیاری از صنایع به ویژه بازیهای رایانه ای و طراحی و خلق جلوه های ویژه در فیلمها بسیار پرکاربرد است .این برنامه به شما این امکان را می دهد تا طرحها، اجسام و کاراکترهای سه بعدی و همچنین انیمیشن های زیبا و با کیفیت بسیار بالا را در مدت زمان کوتاهی خلق کنید. مهندسان می توانند به راحتی طراحیهای خود در محیط اتوکد را وارد این برنامه کرده و نمای سه بعدی طرح خود را ایجاد کنند و با چاپ آن، نمای کلی طرح خود را قبل از اجرا به مشتریان خود نشان دهند .

قابلیت های نرم افزار Autodesk 3DS Max:
طراحی انواع مدل های سه بعدی
کیفیت فوق العاده در خروجی
بهینه سازی شده برای افزایش سرعت Rendering تصاویر
وجود صدها افکت در زمینه های مختلف برای پویانمایی تصاویر
مناسب برای کارهای فوق حرفه ای
امکان بهینه سازی تصاویر در هنگام گرفتن خروجی
کنترل کامل برروی انیمیشن تولید شده و حرکات آن
امکان مشاهده عکس العمل های یک کاراکتر در انیمیشن
هوش مصنوعی قدرتمند در نرم افزار برای حرکات کاراکترها
قابلیت به هم چسباندن کاراکترها و صحنه های مختلف برای تولید یک انیمیشن بلند
مدیریت پردازش تصاویر
سازگاری خاص با تکنولوژی های جدید در پردازنده ها و البته پردازنده های گرافیکی
سازگار با فرمت های مختلف نظیر 3DS، AI، DDF، DEM، DWG، DXF، OBJ، PRJ، SHP، STL، TRC، VW، WRL، WRZ و ...
امکان بهره گیری از انواع پلاگین ها در نرم افزار

 


دانلود

_______________________________________________________________________________________________


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.